11 februari 2014

I fredags i väntan på att mina kompisar skulle komma. De var sena, och sen hittade de inte. Så det var jag ensam i soffan (med min syster) och en partymugg med ett lika partyaktigt sugrör.



Färgerna är helt off på den här bilden men jag orkade inte dyka djupare i den saken. Tror jag skulle försöka se lite förvånad och söt ut på den här bilden, tror inte jag lyckades dock hahahaha... MEN, jag måste säga att mitt hår blev förvånansvärt bra med tanke på att jag stod i badrummet och inte hade en aning om vad jag gjorde mitt i all stress. Ville inte ha värsta lockarna så det blev lite löst och vågigt på något vänster, superfint. 

Fick denna kattiga tröja (obs, kattig som i DET ÄR KATTER PÅ DEN) av Henric och Eddie som jag hade idag. Hade nog aldrig vågat köpa en sån tröja själv då jag är rätt mesig när det gäller mönster i stort sett, men de hade chansat lite och med all rätt. Man känner sig grym i en sån här galen tröja, det kan jag lova (sen var den jätteskön). Fick även ett par Xide i en fin papperspåse, haha. Av tjejerna fick jag blåbärsprodukter från The Body Shop som vi dreglat över typ hundra gånger. Så snälla de är allihopa. Tåls att säga typ hundra gånger. Finfinfina vänner har jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar