14 februari 2014

En fredagslista. Nedan kan ni se en av männen som är min Valentine ikväll, då jag kommer ligga och mysa med Supernatural. Jensen Ackles, allihopa. Mmmm.



En grej som gör mig vansinnig i vardagen är: när folk smaskar eller har konstiga ljud för sig. Jag kan inte förklara varför men det kryper i hela kroppen på mig. En gång fick jag sitta en hel bussresa utan hörlurar när nån smaskade tuggummi bakom mig. En annan gång när nån drog in snor i näsan så häftigt att det lät som att han skulle spy. Blir galen!!!

Saker jag alltid har i min väska är: hörlurar, tuggummi, handsprit (kan inte lämna huset utan det), handkräm och fuktkräm till ansiktet. Sen har jag ju såklart datorn och så vidare, då jag använder den i skolan varje dag! 

Om jag blev tvingad, under pistolhot, att byta liv med någon i en tv-serie skulle det vara: tänker absolut inte svara Supernatural, är alldeles för mesig för det. Skulle vara väldigt intressant att vara Susan Mayer från Desperate Housewives eller kanske Gabi? Bara för att de är så roliga karaktärer. Vill ju inte vara äldre eller mamma just nu direkt, men det hade varit skoj att prova på.



En grej jag borde ta tag i är: körkortsteorin. Har inte pluggat så mycket, mest för att väldigt mycket annat kommit emellan. Men under lovet ska jag plugga, och fortsätta läsa lite varje dag. Det är ett tag tills jag ska ta körkortet men det är bättre att börja i god tid. Dock är det ju så himla tråkigt!

Det bästa fredagsmyset är: Coca Cola, sourcreamchips och osthjärtan alternativt oststjärnor från OLW! Detta kommer jag äta ikväll, och säkert choklad då jag fick av mamma i Alla Hjärtans Dag-present. Har ni inte smakat oststjärnor eller osthjärtan måste ni göra det. Apropå chipsen så tycker alla att sourcreamchips är tråkiga (min uppfattning iallafall) men jag gillar bara sådana chips, ostchips, lättsaltade och vickningschips om man har dipp till de sistnämnda. Detta skapar alltid debatt vid chipshyllan när det är filmkväll. Ostbågar i all ära dock. Gott.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar