10 februari 2014

Den har hittat hem!!! Den var i Sverige i lördags men kom ju inte hit först idag såklart. Värt varenda krona. Den sitter perfekt och kommer vara så så så fin i vår. Känner mig ännu mer pepp på London, för det är ju typ då jag tänker inviga mina fina saker. Mina nya Converse, min jacka med nitar på och så denna fina skapelse. Den är verkligen superfin på. Ganska liten i storleken så det var tur att det var en M som fanns kvar, för det här är mera som en S. Hade egentligen tänkt skriva lite om min helg, men min syrra vill inte skicka bilder till mig så de får väl komma senare, hehe. Artonårsfesten i lördags var dock så jäkla kul! Mina kompisar hade köpt superfina presenter åt mig och vi hade superroligt. Störningsjouren kom och knackade på fem minuter innan vi skulle gå trots att det var lugnt i lägenheten. Sura grannar, helt enkelt. Kände att vakten själv hade väntat sig kaos men det var inte direkt det. Klockan var inte ens tio dessutom. Vi åkte in till stan hursomhelst, gick in på Birger och hade kul. Hence envisades med om att bjuda så det blev en billig kväll, haha. Är så glad att jag har fina vänner och en lika snäll syster som ville låna ut sin lägenhet! Mindre roligt var det att jobba dagen efter och behöva gå upp tidigt, fick sova typ fem timmar. Men det var helt klart värt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar