2 februari 2014

 Så, "äntligen" lite bilder från artonårsdagen! Min ena syster hade satt ihop en partygoodiebag åt mig, den var bra. Glaset har jag faktiskt valt själv, såg det på Chilli (eller om det stavas Chili jag vet inte), och det tilltalade mig. Och såna där M&Ms - när man ätit en kan man typ inte sluta!!!

Vi åt smörgåstårta, typ exakt likadan som förra året hahaha.

Gott.

Och typ såhär glad var jag. Kunde inte ta en enda "seriös" bild på mig själv så jag borde nog radera dem egentligen, haha. Igår var en superbra lördag, förresten. Bra sällskap och kul kväll! Vi åt ju på Ming och gick till lite olika ställen. Är nästan lite besviken på att ingen leggade mig, men jag kanske ska ta det positivt? Känner mig fortfarande liten så jag fick väldigt ofta en känsla av "eh, får jag göra det här ens" hahaha. Kom hem sent och somnade typ halv fem, ändå är jag inte så trött nu. Mest hungrig. En omgång till av Ming's friterade räkor med sötsur sås skulle jag inte tacka nej till, mmmmmh. Men seriöst, är ni i Eskilstuna någon gång måste ni gå dit. Bra service, bra priser och bra mat! Alla gånger jag varit där har jag fått gratis efterrätt dessutom. Så ja, värt ett flertal besök.

2 kommentarer:

  1. Jag är ledsen men räkorna är rödlistade från och med i veckan så inga mer räkor till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. För evigt??? *gråter* Aja. De har ju världens godaste curry där också som man kan äta.

      Radera