27 februari 2014

Alltså, veckan efter lovet brukar normalt sett suga. Jag har jättemycket att göra och det har känts tungt att vakna om morgnarna, men den här veckan har faktiskt överlag varit så jäkla bra! Har haft en bra känsla bara. Sen har jag även hittat en tröja till 100-dagarsfesten som jag hoppas hinner komma fram tills på onsdag, det är nämligen collegetema. Så jag har köpt en crop top från Asos (något jag varit sugen på att ha men helt ärligt inte vågat köpa) i lite footballstuk! Och ett par nya jeans hittade jag idag på Vero Moda, som överlag behövs men som kan bli snygga till toppen också. Får verkligen panik, allt som varit så himla långt bort kommer plötsligt. Studentkryssningen bokade vi i september, och det känns som igår. Men det är över en vecka sen vi ens åkte. Jag har förnyat mitt pass inför resan till London som är om lite mer än en månad, och studenten är SNART! 99 dagar. Har skickat in semesteransökan och anpassat den delvis efter när jag kommer flytta. Bara det är sjukt. Jag ska prata med de på jobbet men jag kommer nog vara nollanställd, om möjligt, och efter typ 1:a september bara boka pass när jag själv kan jobba. Man behöver bara jobba ett pass på tre månader för att räknas som anställd, annars blir man uppsagd. Får se hur det blir men jag vill inte säga upp mig, ett jobb är en trygghet och det är alltid bra att ha chanser att tjäna ihop extrapengar. Är jag ens redo för allt det här???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar