14 januari 2014

Väntar bara på att veckorna ska gå så att jag kan fylla år och uppleva februari och början på mars som kommer vara det grymmaste på länge. Samtidigt så har jag megaångest för det där som heter körkort, vet att jag inte borde ha någon press men jag vill så gärna få det färdigt senast juni. Seriöst, jag frågar mig själv om och om igen - när blev jag såhär gammal? 18 är egentligen ingen ålder alls, och jag borde vant mig vid tanken efter att ha sett alla kompisar bli myndiga hela förra året. Men jag har en smärre livskris!!!! Anmälan till högskoleprovet öppnar imorgon också. Ska såklart anmäla mig. Förra provet som jag inte förberedde mig alls till gick faktiskt bra. Svenskan och engelskan gick super och matten gick sådär. Fick 1,05 och det är jag ändå nöjd med! I år ska jag nog förbereda mig mer angående matten, så att jag kan få upp resultatet. Inte för att jag tror att det hjälper. Vi får se. Vi drar ju till London morgonen efter provet, så det är en stor (FET) morot för att kämpa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar