23 januari 2014

Lite sånt där enkelt som jag skulle vilja piffa upp min garderob med inför våren. Skorna höll jag faktiskt på att köpa när de reades ut på Members, men jag lät bli, haha! Lät även bli den svartvita tröjan och skjortan - dock köpte jag igår en annan skjorta i en piffig färg som jag kan ha i skolan men också på lite mer festligare tillfällen så det var lika bra att jag avstod från tröjan. En snygg överdel kan göra mycket, tycker jag. Uppdrag jeansjacka fortsätter för tredje året i rad (herregud, jag är så jävla petig att jag inte ens hittat en ännu). Kanske kan jag hitta en snygg i London? Planerar även att köpa ett par vinröda låga Converse där. Köpte ju tidigare ett par lilablå som jag ser fram emot att använda i vår, tillsammans med min fejkskinnjacka med nitar på. Vårens/sommarens stora saknad kommer ändå bli mina stickade tröjor, sen när det blir för varmt. Älskar dem så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar