4 januari 2014

Hallåhallå. Någon dag när jag är hemma och det är ljust så ska jag visa vad jag köpte på mellandagsrean! Idag har jag jobbat som vanligt, en kortis på fyra timmar. När jag först kom till jobbet var det sjukt lugnt, inte en enda kotte nästan. Sen kom alla på en gång, överallt. Jag hamnade på något vis själv i tvåan (alltså, andra luckan i DT:n) ett tag fast det var typ full skärm, och det hemska var att allt var grillordrar eller stora ordrar. Alltså var typ alla ordrar parkerade, och det var riktigt kaos ett tag haha. Tack och lov fick jag flytta mig till ettan istället efter en stund, och stod där i två timmar och tog order efter order innan det var ganska lugnt tills jag slutade! Ska jobba imorgon också innan jag är ledig en vecka, skööönt. Skolan börjar på onsdag, och jag är så inte redo. Alls. Har lite saker att få gjort innan dess, och körkortsteorin har jag inte alls hunnit med. Kul kul. Nu ska jag fortsätta titta på Supernatural. Hela kvällen. Japp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar