6 januari 2014








Gina Tricot, 64 kronor (den var inte på rea enligt prislappen men kvittot sa annat haha) samt Lager 157, 100 kronor

Såg nu att bilden var jättebrusig, skulle förminska den och hela datorn hängde sig så jag vet inte vad jag lyckats göra. I alla fall, detta lyckades jag hitta på mellandagsrean! Svart. Vet inte varför. T-shirten är en medium och jag har annars storlek small, men den var finare i lite större storlek faktiskt. Sen var det den sista de hade och jag tyckte om trycket som är lite mer lila i verkligheten med blommor och grejer. Hittade även en kofta för 75 kronor, en grå. Har alltid haft en älsklingskofta som nu verkligen har gjort sitt (jag har desperat lagat den två gånger), och en ersättare har tagit plats i byrån. Fyndade även en fin, grön filt med teddy på ena sidan, en sån där jättemysig jag alltid velat ha och en ny kudde. Imorgon är det sista lovdagen, apropå ingenting. Ska träffa Victoria och boka London, samt äta pizza. Wooo! Sista lovveckan har gått så fort, eftersom att jag har spenderat så mycket tid på jobbet. Jag jobbade över igår igen, så jag jobbade till 21 istället för 17. Och i onsdags jobbade jag ju till 22 istället för 16.45. Jag säger typ aldrig nej om de frågar, haha. Snart lär de väl komma ihåg det också... Hehe. Lyckades dock göra något med handleden igår, den handled som var några millimeter från att vara bruten på två ställen för fyra och ett halvt år sen ungefär. Typiskt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar