17 december 2013



Två bilder på mig från när jag var mindre! Visst var jag väldigt söt? Haha, helt ärligt så älskar jag att titta på bebisbilder. Och videor. Det är ganska sjukt att det faktiskt är jag, att jag är sådär liten. Vi hade en till studentutmaning förra veckan och våran involverade bilder på oss som små, så det blev några vändor i fotoalbumen. In other news, så är jag nog frisk! Nu har jag bara vanliga förkylningssymtom och jag är överlycklig. Var jätteskönt att få komma till skolan imorse (faktiskt), och få träffa mina vänner igen. Träffade även Matilda på stationen när jag klev av tåget - hur bra? Har inte sett henne på evigheter. Men i helgen ska vi fira henne lite, 18 år som hon blir nu på torsdag. Torsdag innebär även jullov, wohoooo! Jag fattar INTE att halva trean har gått. Jag gråter en skvätt. Nästa år kommer bli så galet grymt, känner mig ändå inte redo ens. Herregud, var inte jag femton nyss? Vad händer? Ska jag bli 18 och antagligen flytta i höst? Vill bli 18 men det andra vågar jag inte tänka på. Nej, nej, nej.

1 kommentar: