26 december 2013

Tänkte bara säga att jag lever! Egentligen borde jag sova nu, för jag ska upp tidigt imorgon. Men sova kan jag göra när jag dör, hehe. Jag har haft en bra jul, vi har en perfekt julgran och allt har varit jättemysigt. Har äntligen ett duntäcke och inatt tror jag att jag sov bättre än på länge pga detta! Ska skriva mer om julen senare. Med risk för att låta störd - igår så såg jag och Andrea på sju timmar Supernatural. Jag bara låg i soffan hela dagen och tryckte i mig julgodis vilket kändes i magen imorse, vi hann med att se The Hobbit också. Var en snäll syster och köpte en fin steelbox edition till henne i julklapp! Såg klart säsong 1 av Supernatural idag och jag började i måndags. Första säsongen var såååå bra, och jag har hört att det bara blir värre (värre som i mer hemskt och ledsamt och saker), så jag är lite nervös haha. Det är ändå nio säsonger. Låg uppe till över två en natt dels för att Netflix bara matar en med avsnitt, man hinner inte säga emot innan nästa avsnitt ploppar upp liksom. Hade hellre börjat på säsong två istället för att sova, men alarmet står på halv sju så jag kanske borde fixa håret...? Tror det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar