30 december 2013



Jag hade en jättemysig jul! Har i vanlig ordning ätit för mycket godis, och har inte slutat direkt, hehe. Hela juldagen låg jag i soffan och såg på Supernatural. Mormor och morfar var här och firade med oss, annars var vi inte så många fler. Jag har fått världens mysigaste duntäcke, och sover superbra om nätterna utan att behöva ha massa extra lager ovanpå täcket som förut. Trodde inte att jag skulle få det, men jag fick en konsertbiljett till Gavin DeGraw. Så i februari blir det OneRepublic och i mars Gavin! Supergrymt. Resterande del av lovet ska jag typ ägna åt att jobba, försöka hinna med lite plugg, och jag borde egentligen läsa körkortsteori men det har inte blivit av. Dagen innan skolan ska jag dock boka... London!!! Vet ju redan när vi ska åka men det ska bli skönt att ha det bokat och klart. Längtar så mycket. Förtjänar att få ha lite roligt, jag har jobbat sjukt mycket. Det största målet var utlandsresa, och det är alltså avklarat. Det andra målet är körkort, som.. Är på gång, haha. Någon gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar