5 november 2013

Livet är bra nu för att:

Jag har ledigt från skolan imorgon för att spendera dagen i Stockholm med min syster. Tv-inspelning, mat och mys står på schemat!

Ska äntligen till tandläkaren på torsdag. Hoppas de får styr på min tand för den är out of control, vill gråta tusen gånger per dag på grund av den.

Livet är mindre bra just nu för att:

Jag är förkyld. Igen. För typ fjärde gången i år. 

Har haft nysbehov i flera timmar men nyser ju aldrig. Finns det något mer frustrerande när man är förkyld (förutom att inte kunna andas prata smaka saker)?

Jag har inte duschat än och jag vill egentligen sova just nu. Måste kasta mig av stolen nu tror jag.

P.S. Det bästa i hela världen. Har jobb i helgen och sen är jag ledig HELA NÄSTA VECKA och fram till nästa helg! Detta händer typ aldrig, jag ska spendera hela helgen åt att sova och tyvärr kötta gymnasiearbete. Ligger verkligen efter där. Okej, nu MÅSTE JAG DUSCHAAAA. *sparkar iväg mig själv*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar