16 november 2013


Har bestämt mig för att inte köpa någonting onödigt den här månaden. Nu har jag även äntligen två separata konton så jag har lagt över nästan allt på ett annat ställe och har nästan ingenting på kortet. Men igår när vi gick på stan i väntan på tåget så kunde jag inte hålla mig ifrån att gå in på Bik Bok som hade 40 procent på allt. Och det slutade med att jag unnade mig denna tröja! Men nu är det bara julklappar jag får köpa. Jag vill spara så mycket som möjligt till London, så att jag kan roa mig där istället (i form av shopping och annat). Vi vill ju verkligen åka så vi hoppas på att kunna boka denna månad. Sedan kommer ju studentkryssningen innan London också, den är ju redan betald med mat och allt men sen tillkommer det ju en del kostnader under kvällen och natten haha. Sen får vi inte glömma körkortet, som inte är så himla billigt. Ska verkligen lägga undan så mycket jag kan, men ändå leva lite. Jag har inte jobbat ihjäl mig hela sommaren och varje helg under hösten för att sitta hemma och rulla tummarna. Nu borde jag byta om och göra lunch. Gick typ nyss upp, det är såhär det blir när man är ledig för första gången på veckor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar