26 november 2013

Elise Ryan

Ursäktar den dåliga bilden - det var jättejobbigt ljus. Min syster hittade i alla fall den här klänningen med 75 procents rabatt, och jag bad henne beställa en åt mig också. Den sitter perfekt, men är precis som många klänningar lite kortare där bak och då klänningen i sig är ganska kort är det inte direkt läge att böja sig framåt... Haha, jag får hitta något att ha under själva kjolen, typ korta cykelbyxor. Jag tror att jag kommer ha klänningen när jag firar min artonårsdag, för jag har så vitt jag vet inga planer för nyår förutom jobb. Har inte riktigt löst artonårsfirandet, just nu ser det ut som att jag får fira två gånger... En lite mindre gång här i Strängnäs, och sen en "riktig" gång i Eskilstuna! Kommer bli roligt. Ingen av mina kompisar har haft något riktigt firande, vilket egentligen bara är bra då jag ändå inte kan gå ut. Men snart är det min tur och då ska jag fira i världens finaste klänning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar