3 oktober 2013

Repris. Men idag känner jag mig lite såhär. La upp ett annat inlägg först men tog bort det, ville skriva lite annat! Imorgon är det fredag. Åh, så himla skönt. Jag blev däremot uppringd av jobbet idag så jag ska jobba 18-23 imorgon vilket jag egentligen inte skulle, men jag tackar aldrig nej när de ringer haha. Sen jobbar jag kväll på lördag och nästan hela söndagen. Så i helgen bor jag på McDonalds. Innan jag åker och jobbar imorgon ska jag däremot fika med mina vännisar, kommer bli mysigt! Har också fått tillbaka två uppgifter med bra betyg så äntligen börjar det vända lite (har även äntligen fått byta till en senare jobbtid dagen när högskoleprovet är, jag börjar 18 istället för 12, är så himla glad och tacksam). Kommer vara en moshög efter den här helgen men det är bara att köra på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar