27 oktober 2013

Min låsskärm på datorn (typ en av de bästa sakerna med Windows 8), mhmhm. Matt Bomer.

Har knappt hämtat mig från igår, jag var ju i Eskilstuna från 8-17 på grund av högskoleprovet, och sen slängde jag i mig en Subwaymacka i bilen på väg från Eskilstuna till jobbet. Kom hem strax innan 22 på kvällen och idag ska jag jobba igen. Högskoleprovet gick fort på något vis, eftersom varje provdel var 55 minuter och den tiden sprang iväg då det var så mycket att hinna med på så lite tid. Jag har rättat mina svar och för att ha varit första gången samt helt oförberedd är jag helt okej nöjd. Det är däremot ännu mer självklart att matte inte är min starka sida - men jag ska ha cred för att jag inte fick ALLA fel på matten. Första delen gissade jag mest på utefter vad jag lyckats snappa upp under alla matteår, och fick faktiskt en hel del rätt. Vet inte vad som hände där. Känner inte alls för att göra provet i vår igen, men det kommer jag säkert göra ändå. Vill ju desperat komma in på rätt utbildning och inte behöva välja något bara för att komma härifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar