1 oktober 2013


Måste verkligen tipsa om Orange Is The New Black. Har segat lite med att titta på den för att jag haft Desperate Housewives men för kanske två veckor sedan så tog jag tag i saken. Tyvärr släpps serien via Netflix och allt släpps på en gång, så säsong 2 verkar komma nästa år någon gång (gråter). En sådan grym blandning av karaktärer, scener och känslor. Av själva tjejerna kan jag inte bestämma någon direkt favorit, men "Bennett", vakten, är riktigt charmig alltså. Så kolla på den! Nu ska jag börja kolla på Devious Maids och Mistresses och se om det är något bra. CHICAGO FIRE OCH GREYS HAR BÖRJAT IGEN, AAAAH *skriker*.

Annars har inte mycket kul hänt i livet. Hade prov igår på ekonomiska teorier och andra roliga saker, det gick bra tror jag. Imorgon ska jag övningsköra. Är det bara jag som tycker det är skitsvårt att klämma in? Speciellt då vi alltid måste låna mormor och morfars bil att köra i, för att vår bil är en automat och det är ju rätt meningslöst. Sen ska vi inte ens snacka om hur omotiverad jag är för att läsa teori. Har börjat, men det är inte så kul. Alls. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar