22 oktober 2013


Idag regnar och blåser det, någonting jag avskyr. Ställde ändå upp på bild (...för mig själv) trots regnfrillan för att jag är glad. Imorgon har jag sovmorgon, höjdpunkten på hela skolveckan! Var extremt länge sedan jag fotade med systemkameran, jag har inte haft tid helt enkelt. Annat som hänt är att vi äntligen har haft mössprovning, och skolan har ett samarbete med C.L. Seifert som verkar vara ett superföretag. Vi fick en del rabatt på några specialpaket, och nu har jag typ bestämt mig men jag är alldeles för feg för att klicka på betala än. Ska nog fundera en vecka och se om allt är rätt, hehe. Vi har även satt igång med studentutmaningarna i kamp om vem som får springa över bron till Strömsholmen först på studendagen - hörde rykten om att nästa utmaning är att man ska klä ut sig till det motsatta könet. Superkul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar