31 oktober 2013

Ian Keaggy har lämnat Hot Chelle Rae och mitt hjärta går i bitar. Har inte lyssnat på bandet på länge, eftersom de haft väldigt mycket annat för sig, men det känns som att ingenting kommer vara sig likt igen eftersom att Ian lämnar dem. Är i alla fall glad att jag fick chansen att träffa honom! Innan jag fick denna tråkiga nyhet så hann jag jobba ett par timmar. Fick vara i lobbyn i två timmar, vilket var mindre trevligt då jag har träningsvärk i benen haha. Och att hålla det rent under två timmar med konstant folkflöde är ju mer eller mindre träning. Fick i alla fall stå i ettan i driven sista timmen, vilket var skönt. Det rullade ganska mycket ett tag men det är bara bra, då har man någonting att göra! Däremot är det lite jobbigt att man inte hinner med sin sekundära uppgift ibland. Stod liksom och bytte påse i papperskorgen på en av toaletterna medan jag tog en beställning, samtidigt som jag sen fick skynda att tvätta händerna och springa och slå in beställningen samt ta betalt haha... Nu ska jag nog snart duscha och se på Mistresses. Känns som att jag kommer se klart första säsongen ikväll (har fem eller sex avsnitt kvar - det klarar jag lätt hehe).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar