14 oktober 2013


Charlie Hunnam har hoppat av från sin roll som Christian Grey i den kommande filmen (filmerna???) och jag kunde inte vara gladare. Matt Bomer är den enda sanna mr.Grey. Det enda rätta ordet för honom är urläcker, däremot så är han homosexuell och tillsammans med en äldre man och de har även två barn - MEN som jag alltid brukar säga, drömma får man. Jag hoppas verkligen att de väljer honom, för allt annat är katastrof. Har sett att t.ex. Robert Pattinson och Skarsgård står på "listan" för vilka som kanske kan bli den nya Christian men det hoppas jag verkligen inte någon av de andra kandidaterna blir. Borde inte bry mig så mycket men fel mr.Grey kommer att sabba allt. Har ännu inte fått tag på bok två och tre men ni som läst första eller alla, erkänn att det är denna Christian man ser framför sig? Erkänn. Och sen kan ni återgå till att stirra och drömma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar