30 oktober 2013

Äntligen kom den på posten! Åh, jag längtar verkligen efter filmen. Böckerna kommer ändå alltid att vara de bästa i jämförelse med filmerna, men första filmen var ju ändå för himla bra. Ska mysa på restaurang och sen se filmen, när det väl är dags. Ännu mer att se fram emot (då Ming Palace är så jäkla gott). Jag har höstlov, men jag funderar faktiskt på att gå och lägga mig redan nu trots att jag sov 10 timmar inatt. Har på något konstigt vis inte hunnit sova ut än, skulle kunna sova ett dygn känns det som. Dessutom har jag idag, tillsammans med min syster, grovstädat badrummet och jag har även städat mitt rum. Badrummet är så rent att man typ skulle kunna pussa golvet utan problem. Inte för att jag tänker försöka mig på det, men ja. Rent och fint! Nu ska jag nog borsta tänderna och krypa ned bland helt nya och rena lakan, finns inget bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar