10 oktober 2013

Ahhhh, jag lever, tro inget annat! Första bilden är inte jätteny, men har varit helt okej glad i veckan. I helgen läste jag även ut boken, det tog mig kanske tre dagar, hehe. Har alltså sällat mig till den grupp av befolkningen som dreglar över mr.Grey. Tyvärr har ingen möjlighet att låna de andra böckerna till mig just nu så jag hoppas jag får läsa vidare snart! Sen har ju hösten kommit med stormfart. Det har varit behagligt varmt i veckan men nu verkar det bli kyligare. Imorgon har jag psykologiprov så jag ska duscha och sen gå igenom allting en gång till, men jag tror faktiskt att det sitter nu. Äntligen. Önskar verkligen att jag kunde sova hela helgen, men jag måste plugga mer (om jag ens hinner???) och gå upp tidigt både lördag och söndag. Neeeeeej. Imorgon ska jag i alla fall äta pizza ute med min syster, mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar