9 september 2013

Tänkte ta och tipsa om ett bra album, ett bra band helt enkelt! Har fastnat för Bastille. Things We Lost In The Fire, Bad Blood, These Streets och Oblivion är bland annat några av mina favoritlåtar. Ni borde ge dem en chans. De är extra bra att lyssna på när man är trött på morgonen och sitter och trycker på bussen (talar av egen erfarenhet). Annars då? Imorgon har vi spex, men jag slutar 11 och spexet är 14 så om jag får ska jag hänga med Victoria på matte 3b och njuta av att inte behöva lära mig det hemska de ska göra! Upptäckte även nyss att jag sen i april bara haft två hela veckor när jag inte haft ett enda jobbpass inbokat. I slutet av september får jag äntligen en tredje vecka, och den helgen ska jag antingen hitta på något eller sova länge och inte göra ett dugg hela helgen. Får se vad jag har lust med, oavsett vad förtjänar jag att ta det lugnt för en gångs skull!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Nej bara om en låt... Lyssnade ju på dem innan också haha

      Radera