19 september 2013


Lite nykär i Douglas Booth igen. Fin kille.

Fredag imorgon igen, helt sjukt ju! Igår var en stressig dag för mig. Jag vaknade cirka halv sju och måste hoppa på cykeln senast tjugo i sju för att hinna med bussen. Jag HANN, blev till och med tidig till bussen (något jag inte blir om jag så går upp 06.00). Helt ärligt så har jag blivit bättre på att arbeta under press sen jag började på Donken. Var inte dålig innan, men nu kan jag komma från punkt A till punkt B på en millisekund typ! Egentligen hade jag sovmorgon, men var tvungen att gå på föreläsning om studenten. Det var mest "såhär ska ni göra för att inte bli lurade" och "låt oss chocka er med alla kostnader som kommer". Men de överdrev verkligen med kostnaderna, och jag tror inte jag kommer gå på balen heller så där 'sparar jag in' typ 6000 spänn eller något. Helt sjukt dyrt, sen så "måste" man typ gå kille och tjej i Eskilstuna. Får väl leta pojkvän eller dejt, då. Hehe. Badar i skolarbete just nu, på lördag är jag äntligen ledig men då måste jag sitta och skriva religion hela dagen. Ska ta tag i naturkunskapen och avsluta psykologin nu. FREDAGSKÄNSLOR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar