5 september 2013

Hade på mig mina skor idag och slaktade fötterna. De var väldigt bekväma i butiken men att gå i dem från 06.30-16.30 var ju en annan historia såklart. Imorgon blir det definitivt Converse eller mina bekväma boots, haha! Kan inte fatta att det är fredag redan! Som vanligt ska jag jobba, jobbar även lördag och söndag. Mitt första kortpass på länge dock på söndag, jobbar bara 11-15 om ingenting ändras. Ska försöka färga håret på söndag också, weho. Behöver lite ny fräsch färg (och ett frisörbesök men det ignorerar vi på grund av prislappen på detta). Nu ska jag hoppa i duschen, se på lite DHW och äta en bit kladdis. Freeeedagskänslor!!!

Arkivbild på Matilda som för övrigt var sjukt jäkla awesome och köpte en Emilia-cola till mig. Har letat efter en i evigheter och även beordrat henne att leta, hehe. Nu har jag en!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar