17 augusti 2013

Materiell lycka

Har varit så bestämd över att hitta nya höstskor. Har ett par boots från förra året jag fortfarande älskar, men dessa är ju så himla snyggaaaa att jag dör. 499 kronor på Din Sko, helt klart värt det. Jag är kär. Påminner såklart lite om Jeffrey Campbells Rum Moto Boot, men de är ju också drömmiga.

Impulsköpte Night Visions då den var superbillig, och hämtade ut mina OneRepublicbiljetter. Aaaah jag längtar så mycket! Ser fram emot det dubbelt så mycket då jag cirka en vecka innan konserten fyller arton. Jag älskar verkligen OneRepublic så det hade gjort ont att inte få se dem, jag har längtat efter att få höra ett konsertsläpp om dem så länge.

Jag är inte en sådan som bär smycken, men de här armbanden var sådant jag faktiskt kan tänka mig att ha för att piffa upp en outfit. Hittade flera andra, men kände inte för att lägga ut typ 150 kronor på ett armband.

Sedan hittade jag också ett par jeans. Svarta jeans. P-E-R-F-E-K-T-A. De var som gjorda för mig på längden, satt jättesnyggt och har en dragkedja vid ankeln. Så nu är jag glad. Inhandlade också en supersöt, lite mindre, blommig kalender. Har också tittat på en väska tre gånger, men jag måste köpa en extern hårddisk för typ 700 så jag tvekar lite. Har pengarna, men det tar emot efter dagens inköp haha. Vi får se imorgon, då vi ska kötta Erikslund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar