26 augusti 2013

Lite mysiga kläder från andra dagen i skolan. Älskar seriöst mina jeans, förutom att de är rätt höga i midjan och klämmer på mina stackars höftben som alltid tycks vara ivägen så är de ju supersnygga med dragkedjor på anklarna och allt.

Jaha. Trean nu då. Nytt för i år är att jag måste åka till skolan via Björsund och Sundbyholm. Det suger, men på något vis är det ändå skönt att kunna sitta ensam i över en timme och lyssna på musik på morgonen. Saknar dock min Matilda. Vi har alltid åkt buss ihop på morgonen, det är mest då vi hunnit träffas. Men vi får se till att ta igen det efter skoltid. Det måste vi. Mitt schema för i år är väldigt bra! Imorgon slutar jag t.ex. 11 och jag börjar 11.45 på onsdagar. Våra tidigare håltimmar varje dag har tagits bort, så vi slutar en timme tidigare två dagar, så himla skönt. Jag har också köpt en ny jacka. Lite sent kanske, men hinner använda den lite innan jag kan matcha den med vinröda låga Converse i vår. Jag SKA SKA SKA köpa mig ett par nästa år, har velat ha ett par sådana så himla länge. Liten tjuvtitt på jackan, bilden på hela jackan ville inte.

Drömjackan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar