15 augusti 2013

Har bokat biljetter till OneRepublic. De spelar på Berns i början av februari - typ en vecka efter att jag blivit arton, och det är artonårsgräns, så detta är en artonårspresent åt mig själv (i förtid). Satans tur jag har, hade dött om jag missat dem! Pratade massor med Matilda igår kväll och åt onyttigt gott, och på fredag efter jobbet åker jag till Västerås. Livet kunde vara sämre. Skolan börjar på onsdag, så allt är väl inte perfekt. Ska bli superkul att träffa alla igen men är mindre taggad på att vakna halv sex. Så den här sista helgen ska jag njuta, och förhoppningsvis köpa massa höstkläder - skor, jeans och sådant! Kommer svida lite eftersom jag nyss la 760 kronor på konsertbiljetter men bara en av biljetterna är ju mina. Har i alla fall bestämt mig för att hitta ett par svarta jeans, då jag har skjutit upp det för länge. Dessutom behöver jag svarta jeans för att kunna matcha toppen jag fick från Asos häromdagen!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar