31 augusti 2013

För ett tag sen så inkom nya saker till min garderob som jag ännu inte visat! Tänkte därför ta och göra det. 


Stickad tröja, Lager 157: ännu en till min samling. Älskar den här modellen. Sweatshirt, Lager 157: den är så himla len och mjuk, perfekt och mysig. Vet ni vad det bästa är? Båda tröjorna fick jag för 150 kronor tillsammans. 

Linne, ASOS: satt helt uttråkad en hel helg och var på jakt efter nya toppar. Denna dök upp på ASOS rea, för 113 svenska kronor. Klickade hem det och det är perfekt! Linne, Gina Tricot: köpt lite mer på impuls då jag gillade det helt enkelt, det kostade 70 eller 80 kronor tror jag så det var lika bra att köpa det. Jag har verkligen försökt att inte handla gråa kläder, men jag passar i grått, haha. 

Nu har jag däremot satt ett fett jävla stopp för mer shopping. Det sista jag behövde för att komplettera garderoben var en ny väska och ett datorfodral, och det har jag köpt. Jag har alla höstkläder jag behöver och nästa månad ska jag betala en dyr studentkryssning, så nu får det räcka, haha. Ska även öppna ett sparkonto, där jag ska lägga undan i princip alla pengarna jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar