31 juli 2013

Ni anar inte vad jag vill fota med min systemkamera och visa för er. Men det tjänar ingenting till eftersom jag knappt kan blogga, så här kommer veckans Instagram. Ungefär. Har jobbat i vanlig ordning, åh vad jag trivs på jobbet! Har också varit i Malmköping på Malmamarken, druckit slush som är så jäkla sötsliskigt men gott. Vi såg på Robin, woho. I måndags var jag med några av mina bästa, vi åt dyr men god mat och satt i solnedgången och pratade och bara levde. Har sedan dess även varit i stallet. Även fast jag saknar Andrew så känner jag mig peppad på att lära känna Bomben som hästen kallas. Han är Andrews motsats, större, men riktigt charmig och mysig. Det kommer bli bra. Imorgon ska jag jobba innan jag har FYRA dagar ledigt. Helt sjukt. Vad ska jag ta mig till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar