9 juli 2013

Hej, I'm still alive but I'm barely breathing utan min mobil. Jag saknar den så. Men jag kommer jobba väldigt mycket nu i juli så det lär inte märkas jättemycket, jag kan åtminstone smsa med mina vänner. Har jobbat hela helgen också, i söndags skulle jag ha jobbat 17.45-22 men jag blev inringd och började 13 istället, jobbade alltså 13-22. Väldigt tungt men det var roligt ändå. Annat som hänt: roadtrip till jättefin sjö, och idag har jag hängt på Taxinge strand ett antal timmar och tagit årets första dopp i min nya bikni dessutom. Lyckades bränna min navel (seriöst - HUR). Annat då, Bill har rakat huvudet. Va. Lämnar er med denna chockerande nyhet för att försöka planera morgonkvällens middag. Hörs!

3 kommentarer:

  1. I GOOGLED INSTANTLY AND I DIED.

    SvaraRadera
    Svar
    1. WELL IT WASN'T THE GOOD WAY I CAN TELL YOU THAT.

      Radera