25 juli 2013

Ber om ursäkt för hemska bilder hehe

Igår var jag på min första lediga dag på ca en vecka iväg till Eskilstuna för att träffa Matilda och hennes kompis Carro. Vi gick runt, shoppade och åt på Subway. Gott! Jag hittade denna tröja, som tilltalade mig så fort jag såg den på galgen och den visade sig passa väldigt bra och vara enormt skön. Köpte även nya undisar, jag har lite problem med just det. Tycker det är alldeles för kul att köpa. Idag har jag i alla fall jobbat, som vanligt. Jobbar veckan ut och sen har jag två lediga dagar, tror jag. Helgen kommer däremot bli brutal för då jobbar jag återigen typ 9-timmarspass både lördag och söndag. Gillar ju att jobba men hjärnan blir väldigt lätt mos när man jobbar mer än fyra timmar tycker jag. Men jag klagar absolut inte att jag börjar 12 imorgon efter att ha jobbat tidigt, och efter jobbet så ska jag och Andrea till Malmköping, gå på marknaden och se på min älskade Robin, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar