15 juni 2013

I Västerås, där jag varit tors-idag, har jag köpt en hel del. Letade främst nya tröjor, så jag köpte en lite oversize/bredare tshirt i en härlig sommargrön färg och en tunnare tröja som jag även kan ha i höst. Jag brukar faktiskt inte bära grönt, så jag bestämde mig för att testa någonting nytt.

Antar att någon känner igen den här tröjan. Jag har den här redan i vitt och gråmelerad, men de är så jäääkla sköna (och fina) så jag köpte en till idag när de var på rea för femtio kronor styck. Inte för att jag längtar till hösten (inte alls) men den kommer jag kunna stå ut med lite bättre när jag har den här tröjan.

Jeans! Jag har så några jeans, och skulle behöva investera i ett par blåjeans och ett par svarta, men när jag såg dessa på rean så var jag tvungen att ha dem. De är såklart aningen för långa för mina korta ben men annars sitter de faktiskt som en smäck. Längtar tills jag får använda dem.

 Solglasögon! Matta solglasögon med någon sorts aztecmönster på sidorna, drömmiga.

Brukar inte köpa solglasögon, för ett par brukar duga för mig, men nu har jag två par i alla fall (wow). Superfina!

Förutom detta köpte jag också hårspännen då alla mina fått fötter, och en stoooor body butter från The Body Shop för bara 85 kronor (rea rea rea) och eftersom jag på något jäkla vis lyckats sabba min mobilladdare fick jag tyvärr köpa en ny för 200 kronor. Inte lika roligt. Kan ju säga att jag har ganska stor ångest över de pengar jag spenderat då jag sällan shoppar mycket i taget, men man lever ju bara en gång. Och man blir ju lycklig av att shoppa. Har också ätit mycket i helgen, det var trevligt! Ska fortsätta äta nu, äta godis. Mums. 

Imorgon ska vi åka och se Grand National på Strömsholm, ska bli så himla kul! Mammas kompis har fribiljetter vi kanske ska få. Jag hoppas verkligen att hon vill ge bort dem, för annars kostar inträdet 180 kronor (!!!) och med tanke på min helg... Så vill jag helst inte röra resterande sparpengar, MVH snåljåpen nummer ett. Men det ska bli roligt i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar