3 juni 2013


Ber om ursäkt för hemska bilder - suddiga är de, miljön är tråkig och ljuset är kasst. I tried. Och just nu sitter jag på mammas dator (med en surfsticka då vår router är död) och jag har bara Photofiltre där, wäää. Såhär såg jag i alla fall ut idag när klassen hade mentorsdag i Rothoffsparken! Smorde in mig men har bränt axlarna ändå, min hud är helt enkelt kass när det kommer till sol. Lämnade in min skoldator idag också. I alla fall, så var det dåligt väder igår. Mamma hann inte ens reagera på åskan innan vår router var död, och alltså vårt bredband. Så vi har inget internet, ingen telefon och ingen tv. Men tv:n, den underbara (och dyra) tv:n är enligt mammas efterforskning också trasig. Jag får panik. Den var inte billig och nu har jag ingen dator, inget wi-fi till telefonen och ingen tv. Det digitala samhället, everyone. MEN imorgon får jag sommarlov!!! Hoppas att det inte regnar. 24 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar