9 juni 2013

18 dagar. 17 imorgon. KAN NI FATTA??? Jag kan inte. Fortfarande. Tänker aldrig sluta tjata.

Eftersom att jag är tv och datorlös så har jag börjat läsa, för vad ska jag annars göra? Sitter just nu med surfstickan för första gången på ett par dagar. Jag är extremt taggad på Catching Fire (andra boken i Hunger Games-serien som nu ska bli film) som kommer ut i november så jag håller på att läsa om bokserien. Den är så himla braaaa att jag smäller av. Fattar inte hur man kan vara så bra på att skriva böcker. Avis. Faktiskt. Alla detaljer, allt hon kommit på, all research. Fantasin. Grymt. Nu ska jag kasta mig i sängen med chips och Desperate Housewives. Ska faktiskt njuta av att jag inte har jobb på över en vecka, för jag har köttat fyra gånger den här veckan och efter kvällens kaos så känner jag mig väldigt glad över det. Jag jobbade dessutom extra idag, började två timmar tidigare och slutade över en timma senare. Ändå hade vi kort om personal hela dagen. Jaja, nu ska jag hämta chips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar