1 maj 2013

Saker jag behöver.

Sömn!!! På riktigt. På vardagarna somnar jag runt halv elva och vaknar kvart i sex. På helgerna somnar jag efter ett, halv två och har fått en ful ovana att vakna vid åtta utan att kunna somna om. Samma sak inatt och då vaknade jag varje timme också. Omysigt. Så jag är trött nu.



Ridkläder. Däremot uppgick detta i 4300, så om jag inte vill spendera 2/3 av mina sparpengar på allt detta får jag dras med det gamla. Grejen är att jag för några år sen i min idioti köpte ett par ridskor i storlek 39. Jag har storlek 37. Men de skulle jag ha sockor i, så de passade. Nu däremot, glappar de och jag får inget stöd alls för foten = hemsk sits. Ridhjälmen klämmer och jag har ramlat på huvudet 2 gånger. Livsfara. Ridvästen är enligt standardmått för kort. Ridvantarna jag har nu är fodrade. Ridbyxorna är hemska på sommaren samt för stora egentligen. Men det jag mest vill ha är nog ett par ridstövlar och en hjälm. Får se om jag investerar i någonting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar