9 maj 2013

Nämen hej! Vilket dygn jag haft. Skola och jobb igår och stan samt stallet idag (var där alldeles för länge och red dessutom två hästar). Igår på jobbet fick jag stå i lobbyn för första gången. Det innebär att man ansvarar för att saker är påfyllda, att allt är rent, avtorkat och sopat och moppat. Man plockar undan saker som folk inte tagit undan och så. Det var faktiskt kul, för man hade alltid något att göra. Inte lika kul idag för jag har väääärldens träningsvärk i högerarmen eftersom jag är så svag i vänstra, så jag tenderar att göra mest saker med höger. Ni kan ju tänka er att städa nonstop med en arm. Idag i stallet så provade jag i alla fall att rida Bomben, sen när jag skulle rida Andrew hällregnade det. Så det blev en kort tur och jag blev dyngsur. Nu är jag äntligen hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar