15 maj 2013

Lite såhär poetisk på onsdagskvällen

Avslutade nyss en riktigt god skål med glass. Brukar undvika att äta glass som inte är laktosfri, men nä - idag har jag förtjänat glass, så det så. Jag har hållit ett tal för att komplettera upp mitt betyg i svenska och det gick jättebra. Jag hade skrivit ett tal men det slutade med att jag improviserade hälften, hade inte övat massor heller men alla sa att det verkade som om jag övat på allt innan och var förvånade när jag sa att jag improviserade massor. Gick alltså bra! Har också haft muntliga nationella i matte vilket gick superbra. Kan glatt säga att jag fick alla poäng på den delen, men det är väl bara att njuta medan jag kan för nästa vecka kommer det inte gå lika bra på det skriftliga. Nu tänker jag njuta av en annan sak: att äntligen ha elektricitet i rummet. Har varit utan det sen i söndags, så äntligen kan jag se någonting. Har snubblat mer än en gång på vägen från lampknappen till sängen. Dum datasladd (dumma klumpiga jag).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar