19 maj 2013

Kom nyss hem från jobbet och har kastat i mig lite mackor. Idag trodde jag att det skulle bli lugnt, men efter en halvtimme så slutade det aldrig att strömma in folk. Då fick jag ju mycket att göra, men det var ganska påfrestande! Träningsvärken från ridningen känns också tre gånger så mycket nu. Imorgon jobbar jag 17-22, kommer alltså vara död på tisdagen. Men annat än de ständiga rusherna, att jag fick skäll från en gäst för något jag inte gjort och att jag fick kolasås på hela händerna och byxorna så gick det bra! Imorgon har jag kortdag i alla fall så jag är hemma en stund innan jag måste sticka till jobbet. Jag har faktiskt gett upp om mattenationella. Har försökt plugga, men det känns verkligen menlöst. Kommer ingenvart. Så länge jag får E får jag ett C i matte, men eftersom jag fått B och A på matteproven vill jag ju gärna sätta ett C, för då får jag ett B. Men orkar typ inte, vill bara ha looov. Är så trött så trött. Satt från 21-01 igår och skrev tyska samtidigt som jag såg på Eurovision. Liv. Ge mig ett tack. Nu ska jag leta kläder, duscha, och däcka.

Längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar