31 maj 2013

HEJ! Jag har fått behålla min dator tills på måndag, woooo. Tänkte börja det här inlägget med att snyfta över att JB Education ska sälja skolorna till andra företag, och vissa ska läggas ned precis som ni kanske sett i media, men efter rektorn och Janis lugnande ord idag känns det helt okej. Stockholms Stadsmissions Stiftelse ska ta över vår skola bland annat, och de har redan skolerfarenhet och drivs inte av vinstintresse (till skillnad från JB Education - det är därför de säljer) utan alla vinster kommer att gå tillbaka och investeras i skolan. Låter skitbra, kommer säkert bli skitbra. Men till det jag bara MÅSTE MÅSTE MÅSTE få skriva om:

Jag kommer att få se The Script i sommar!!! Herregudherregudherregud. Jag kan seriöst inte fatta att det här händer. Trodde loppet var kört när Peace&Love gick i kras, och dessutom var det inte helt hundra att jag skulle dit, resan skulle ha kostat väldigt mycket för mig. Det här är ödet, och jag älskar just nu livet. Har väntat i fem år, och äntligen ska jag få se dem. Äntligen.



2 kommentarer:

  1. Ska du se dem på grönan? (flippade när jag hörde att de skulle dit. Blir att bo framför scenen ett tag då )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes sir! Då syns vi där!

      Radera