27 maj 2013

Här har det varit dött!

Firade med KitKat efter mattenationella // Åt massor i lördags på Grönan, känns det som i alla fall // Jag och syster på Grönan // Eclipse // Byggnad // Story of my life på IKEA

HEJ IGEN! Har haft så mycket att göra men så lite tid att göra det. Mattenationella var pesten. Ska få reda på resultatet på onsdag, svimmar redan. I fredags jobbade jag efter skolan, åt pizza med pappa och åkte sent på kvällen hem till Andrea i Västerås. I lördags var vi på Grönan och igår så shoppade vi och sådär. Jag var inställd på att hitta lite sommartröjor, men det enda jag köpte var underkläder och ridvantar. Får ta en runda i Eskilstuna någon dag då, hehe. För jag är verkligen i behov av sommarkläder som inte är linnen, typ. 

Gråter inombords dock, för på fredag ska jag lämna in datorn för sommaren då de bytt någonting så att våra licenser inte gäller, så vi ska få Windows 8 och Mastercollection CS6 till nästa termin. Det är väl trevligt men jag VILL INTE! Så jag kommer inte direkt ha någon dator på hela sommaren, vilket suger såhäääär mycket. Däremot är man ju ute mer på sommaren så det är väl ändå inte hela världen. Ska njuta av de sista dagarna med egen frihet. Däremot har jag dragit på mig den tredje förkylningen på typ 2,5 månad - njuter inte. Börjar bli standard att hosta och ha ont i bihålorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar