13 maj 2013

1. På tåget till Nadja i lördags morse. 2. Hos Nadja. Wooo! Snodde hennes bild. 3. Superstressade på pizzerian. Långsammaste personalen ever. Vi sprang hem till henne sen för att inte missa DSDS, haha, hade velat sett oss från någon annans vinkel! 4. I soffan framför DSDS. RTL la av på tv:n så vi satt med streamen tills det funkade och fick attacker över snygga tvillingar och underbara Ricardo. 5. När jag kom hem på söndag kväll fanns det mat färdigt, lax som jag längtat efter i veckor. Kastade i mig det.

Har haft en superbra långhelg. Lunch med efterföljande fika, häng i stan, stallet, fått vara hemifrån lite och göra roliga saker. Behövde lite lugn för att ladda upp inför den här veckan, har så himla mycket att göra att jag avlideeeer. Orkar knappt ta tag i det. Idag var jag i alla fall hos läkaren en snabbis, han skulle kolla på en leverfläck jag har. Så i höst ska jag ta bort minst en (solen gör att ärret kommer bli fult, så jag väntar över sommaren). Det är ingen farlig leverfläck men bort ska den. Kommer kännas helkonstigt då jag haft den på magen hela livet, hahaha. Hejdå med dig liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar