9 april 2013

Hade inte riktigt tid att ta kort på mig själv idag, men jag sportade rakt hår och nya tröjan. Mysigt pysigt.

Provet jag skulle ha idag blev inställt, vi skulle haft det med en vikarie men vikarien kom aldrig. Weho! Däremot surt eftersom jag faktiskt pluggade under lovet, men nu kan ju jag det tills nästa lektion så det är väl bra. Hela den här veckan kommer kretsa kring UF. Vi har ju nämligen vårat evenemang på fredag och vi har lite kvar att fixa. Jag ser däremot fram emot det, det kommer bli så kul! Vi har kämpat med det här sen september och nu händer det äntligen. Sataaaan vad jag tjatar om vårt himla UF men det är den kurs som tar tre gånger så mycket tid som alla andra, jag hatar den och älskar den. Man får liksom styra sitt egna företag, köpa saker, fixa sponsorer, göra saker, träffa människor. Jättekul och jättejobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar