17 april 2013

Ha ha haaaa dör i ett hål pga snygghet, sätter standarden alldeles för högt. Way to go.

Här har det varit dött ett tag! Har varit ganska död själv. Hela söndagen låg jag i sängen och soffan (allvarligt talat) och i måndags var jag ju på Imagine Dragons i Stockholm. Superbra. Slutade med en 35-minuterspromenad från centralen till Andreas lägenhet halv 1 på natten och jag sov typ 4 timmar. Var död på tisdagen och skrev ändå prov, men idag har jag varit hemma för att jag verkligen behövde det. Har enligt mamma sett deprimerad ut hela veckan och har väl känt mig lite så också, men nu är det lite bättre. Däremot är jag jäkligt irriterad eftersom att jag har fått nån slags tinnitus mest på vänstra örat. Det är relativt milt mot vad jag har läst att andra upplevt, men sitter nu med Revaxör i örat ifall att det kan hjälpa. Så himla, himla fabulöst liv att ni inte anar. Hoppas att det försvinner men om det inte gör det får jag väl leva med det (tyvärr). Update slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar