13 april 2013

Finaste händerna jag vet

Jag är så himla trött. Det blev ju en lång dag igår och jag kunde inte somna om imorse heller. Kanske borde berätta hur kvällen blev! Den blev helt okej. Vi fick in alla pengar vi behövde för att kunna betala allt, och jag hade roligt med mina fina vännisar. Däremot hade vi sjukt otur då det finns en "klubb" nedanför, och de visste att vi skulle ha vårt event så de körde på gratis inträde hela kvällen. Strategiskt nog. Vi gick ned för att kolla och gick snabbt ut igen, ni kan tänka er en nattklubb kombinerad med strippklubb, fast för 14-åringar, hahaha. Helt ärligt. Men nästan 150 personer kom i alla fall totalt till oss, så det blev ingen flopp. Glad för det i alla fall! Innan vi öppnade dörrarna så slängde jag och UF-gänget i oss hämtmat från Ming Palace, har aldrig ätit där men kommer lätt gå tillbaka nån dag. Matkoma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar