19 april 2013

Började undra varför jag hade sån jäkla otur i livet (den senaste tiden i alla fall) och så kollade jag mailen på entreprenörsskapen. Hade helt glömt bort tävlingen men har tydligen vunnit en plats på ett akustiskt gig med Robin Stjernberg! Hoppas hoppas hoppas man får träffa honom, skulle vara underbart. Så glaaaaaaaaaad. Gav mig en boost inför den långa helgen. Idag ska jag jobba direkt efter skolan och imorgon ska jag till stallet och sen hinna hem igen innan jag ska iväg på årets första artonårsfest. Kalas. Äntligen händer lite grejer.

Edit: Hade precis slutat jobba (det gick för övrigt skitbra) och stod och skulle beställa med mig mat hem. Tog upp telefonen och den var bombad. TH svarade mig på sin Facebook!!! 19 är för evigt mitt turnummer. Grym jäkla fredag det här, minus att jag har blivit förkyld. Men det är en fis i rymden jämfört med allt det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar