27 april 2013

1. Räksallad med Matilda utanför DN-huset i torsdags. 2. Min signerade bild!!! 3. I väntan på Robin i torsdags. 4. Jag på torsdagmorgonen. Leker cool. 5. Matilda i bilen. 6. Jag och Robin ahhhhhhh.

Tänker återigen tjata om torsdagen. Vet ni hur jäkla stort det var för mig att få träffa honom?! Ända sen hans första Idolaudition har jag varit ett fan, suttit och hållt tummarna varje fredag och velat dö inombords när han inte vann finalen (men nu vann han något större så hehe). Och så vidare. Han var verkligen skittrevlig och jätterolig. Först när vi tog bilden så var det typ 50 pers där så det blev inte så personligt men Matilda övertalade mig om att vi skulle gå tillbaka sen (jag var sjukt nervös haha) och då blev det lite personligare, då det bara var två andra och vi kvar där. Fick världens längsta kram och det var så underbart.  Igår var det tillbaka till verkligheten då jag jobbade i tre och en halv timme efter skolan. Jag var jättetrött och det var väldigt mycket att göra, och även fast det alltid uppstår nya frågor varje jobbpass så börjar jag komma in i det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar