28 mars 2013


























Spontanhandlade idag! Jag mötte Andrea efter skolan eftersom hon är hemma över påsken och vi tog en vända på stan. Skjortan har jag velat ha jättelänge men eftersom den kostar lite för mycket för min smak har jag inte velat köpa den men nu fanns den för en hundring - egentligen kostar den fyra gånger så mycket. Dessutom var det ett mikroskopiskt hål längst ned på ärmen så jag fick ytterligare rabatt, hehe. Tänker ha den som skjorta men vid varmare väder är det ju en helcool jacka! Tröjan är jättemysig och har nitar på axlarna. Egentligen vill jag ha en grå, men jag behöver lite färg i garderoben. Den var också på rean och verkligen ett kap. Jag älskar att handla på rean faktiskt, det är nästan roligare när man verkligen fyndar något man velat ha länge. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar