23 mars 2013

Slänger till med två Instagrambilder från de senaste två dagarna för att jag inte har något annat att bjuda på! Har varit lite missnöjd över att behöva vakna tidigt hela tiden tills jag kom på att det faktiskt är lov snart och jag har dessutom studiedag på måndag, woho! Måste bara göra en jobbupdate också. Idag var en rolig dag. Jag klarade mycket mer än vad jag gjorde igår, men det är fortfarande en del att ta in. Något roligt som hände var när jag skulle fixa en milkshake och tittade på skärmen. Det stod "L" vilket står för liten, men jag tänkte "L" som large (detta är vad som händer om man inte sover tillräckligt) och gjorde en stor.... Eh ja, gästen blev ju nöjd för lite extra milkshake vilket är superbra men det var klantigt gjort av mig! Träffade också på mycket trevliga gäster vilket gjorde dagen ännu bättre. Åkte efter jobbet till mormor och morfar och åt världens godaste mat innan jag drog till stallet. Nu är det dags för DSDS och sen sovaaa, för imorgon börjar jag 11. Hörs!

1 kommentar:

  1. Vilken trevlig blogg, fin header och roligt med lite blandade bilder och inlägg, gillas! =))

    Kicka gärna in och följ nedräkningen på mina 2 ston som ska föla om mindre än 34 dagar

    Kram M

    SvaraRadera